Sunday 3 February 2013

lately..ni yang jadi pada saya..

okay.. starting to do my homework..but last night got distracted by akmal wahid..haha!so suddenly he just app. my 'mom'..actually,i was the one who add him..:P haha!naughty me..i just want to make sure if he just app. people that i know..maybe to make me angry..or he just app. people besides me because he doesn't even care about me..haha..such a troublesome me..i don't know why this feelings are bothering me when i'm here..sejak balek kl..rase sayang tu tak kurang..makin bertambah ade la..-..- it's hard for me to say this but..i want to move on,akmal..i want to find a better man than you..like you said..i want that thing happen..tp kenape susah sngat aku nak lupekan kau?even after prayer..nk sebut name aiman jd akmal..heh!akmal..aku tau aku sayang kau..i mean smpai skarang..andai kate kau sebenarnye suke kat aku..ni andai kate je ok!aku terima kau seadanye kau..aku tak yakin mane2 lelaki biase yg boleh buat jantung aku terhenti 2 saat hanye dengan rase kedatangan kau..kau je yg boleh buat aku sesak nafas mcm nyawa aku kene rentap..haha!

No comments:

Post a Comment