Sunday 3 February 2013

duit habis.

ok..title pon duit habiskan..tp ke mane duit tu pergi..tu persoalannye..mase dpt cek mara,duit habis kat lesen..kat aku ngan buncit tu sbb saket..hmm..aku gune utk ape je?belanje ibu makan..most of it tu je..makan..=.=" bnyak la aku makan kalau macam tu..haish..yela..aku mengaku aku salah..memang duit tu tak spend utk shopping mase dpt cek tu..aku memang tak shopping!aku beli kasut SATU je..sbb utk pegi class.menyesal pulak duit tu aku bagi org lain..==" kalau aku tau aku tak cukup makan,aku mesti da simpan..nk beli SEHELAI baju baru pon da tak boleh..blerrrggghhh!!tp takpe la..halalkan je la..jd sedekah..haha!padahal tanggungjawab aku tu..kihkih!hari ni aku puase ganti...hari AHAD..aku lupe esok hari isnin..pastu aku da terbeli nasi lebih..ok..ni klaka..hihi!

No comments:

Post a Comment