Monday 18 February 2013

andai kata..

aku masih setia..haha..kot..td kwn tgk blog ngan twitter dena bahrin..perghhh!!aku tahan perasaan je la jawabnye..andai kate Allah tak izinkan aku utk bersama org yg aku sayang sepenuh hati, maka aku redha dgn insan yg Allah tentukan utk aku..dalam seumur hidup ni..bnyak perkara yg aku risaukan..antarenye, aku risau kalau insan ditentukan utk aku sejak azali tak sempat nk tau yg aku ni wujud pon..haiishh..imah oi..cube la sedar diri sikit..aku perlu pikul tanggungjawab aku dulu..aku ade tanggungjawab lg penting..!!!haaiii hati,dengarlah seruan Allah..JANGAN DENGAR SERUAN LAIN...sy cume mampu tunggu awak je..kalau boleh sy perlukan awak utk bimbing sy..selebihnye sy tawakal dlm hal ni..sy bukan tak berusaha..cara baik sy buat..cara tak baik pon sy buat..(takde unsur lain ok!!just kacau dy pakai no phone org lain..ngan ade la citer2 kat certain2 org..) sy mengaku still ade sayang tu..tp sy kurangkan..sentap bile tgk cermin diri sendiri tak reti2 nak berubah!!

No comments:

Post a Comment